2011. november 27.

Krumplivacsora feltuningolva

Tegnap nyuszika kitalálta, hogy héjában sült krumplit fog vacsorázni, aztán benéztünk a hűtőbe és találtunk még pár dolgot. Kis bacon szalonnát, tejfölt, kis parmezán sajtot. Hát ez lett belőle:


Ebéd után elmentem kicsit barátnőzni, és kicsit megcsúsztam az idővel. Mire hazaértem már meg volt főzve héjában a krumpli és sózva, borsozva várt egy sütőtálban. Pici olívaolajjal még megkenegettük, majd rápakoltuk a szalonnát és betoltuk a sütőbe 15 percre majd kb 5 percre még átkapcsoltuk a sütőt grill fokozatra. Közben egy pohár tejfölt tálba öntöttem és szép sorban amit gondoltam és találtam mindenből hozzátettem picit: mustárt, majonézt, porcukrot, citromhéjat, borsot, sót, ketchupot. Tényleg mindenből egy picit, mert a tejfölös íz volt a lényeg.
Majdnem nem fényképeztem le, mert csak rádobáltam gyorsan mindent a tányérra, a krumplik is össze-vissza borultak.. azért örülök neki, hogy mégis megtettem.
Rengetegszer készülnek ilyen gyorsan összedobott ételek, azután meg hajlamosak vagyunk megfeledkezni róluk. És persze ezeket úgysem írjuk le papírra. Hát mostantól nem így lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése