2011. november 13.

Márvány süti

Ez egy nagyon egyszerű csészés süti, amit muszáj volt megsütnöm mielőtt nyuszika vajas kenyérrel megeszi az összes narancslekvárt.
Lemértem a csészét: 2,5 dl-es. 


Hozzávalók: 1/3 csésze margarin, 1 csésze cukor, 2 tojás, 1 vaníliás cukor, 1 és 3/4 csésze liszt, csipet só, 1 sütőpor, 1/2 csésze tej, 1 púpos evőkanál kakaópor, 2 marék szeletelt mandula.
A margarint a tojással és a cukorral jó habosra kikevertem a robotgéppel, ezután került bele a többi hozzávaló, kivéve a kakaóport és a mandulát. Két felé szedtem és az egyik felébe belekevertem a kakaóport. A formát kivajaztam és kiliszteztem, majd elosztottam az alján a mandulát. A többi már nagyon egyszerű, egy-egy teáskanállal felváltva kell belekanalazni a kétféle tésztát a formába. 175 C-ra előmelegített  legkeveréses sütőben 35 percig sütöttem. A teteje kicsit megreped, de nem vészes.


A lenti képen látható az első próbálkozásból származó kétféle narancslekvár is, nekem a savanykással ízlett hozzá jobban.

2 megjegyzés: