2011. december 21.

Az idei karácsonyi csomag

Kedves családom, ezennel letiltok mindenkit blognézésről, hogy leírhassam ide másoknak (és magamnak), hogy mit kaptok ti.. lehet, hogy ez vicces, de így van :)

Tavaly új rendszert iktattunk be karácsonyra: apróságot lehet csak ajándékozni. Persze azóta megszületett az unokahugom (sőt már 9 hónapos), úgyhogy ő még nem gasztroajándékot kap, hanem egy zenélő-táncoló zümit.
Már tavaly is bepróbálkoztam mindenféle gasztroajándékkal (konyakos mandarin, olajban érlelt fetasajt, epres műzli, aszalt meggyes biscotti), nem sikerültek rosszul, de idén megpróbálom tökéletesítgetni az ízeket. Kb 20 dolgot kinéztem, de sajnos elég elfoglalt voltam az elmúlt 2 hétben, így nem tudtam előre készülni. Viszont van még két napom, és ebbe azért még sok minden belefér, főleg hogy ma minden hiányzó alapanyagot beszereztem, így boltba már biztosan nem kell menni. És persze jön a két segítség is! :)
A recepteket is leírom majd sorban, de ez a bejegyzés csak ízelítő. A csomag tartalma (lesz) tehát:
    • Narancslekvár nyírfacukorral
    • Lilahagyma lekvár
    • Csokiba mártott kandírozott narancshéj
    • Fahéjas cukrozott mandula és mogyoró
    • Kandírozott narancs és citromszeletek
    • Vegyes gyümölcsös műzli dobozban (az összes maradék aszalt gyümölcsből és a magokból..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése