2012. január 15.

Heti étlap tervezet 2012. 3.hét

Hétfő: egészséges rántott csirkemell, rizs
Kedd: zöldborsó krémleves pirított bacon szalonnával, meleg csokis brownie
Szerda: libazsírban sült csirkemáj, krumplipüré
Csütörtök: spenót, omlett
Péntek: lazac, wokban készült zöldséges tésztával

Kicsit agyaltam, de még mindig megy. Végül is ez még csak a 3.hét, előttem az egész év.
A héten csak májat kell majd venni, mert minden van itthon.
A "kedd"-hez először majdnem odaírtam, hogy "süti", de aztán rájöttem, hogy az meg milyen lenne? Süti, mi ?- nem nagyolhatom így el, mikor még csak most kezdtem el étlapot írni.. Mivel a leves elvan a tűzön magában, addig simán összedobom a brownie-t, ami nagyon egyszerű süti és kb 10 perc alatt tényleg a sütőben van.
Aki pedig még nem próbálta, az egye a grillezett lazacot zöldséges tésztával, mert nagyon megy hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése