2012. január 18.

Zöldborsó krémleves

Ezt a levest vasárnap találtam ki, amikor megírtam az étlapot és azon gondolkoztam mi van a mélyhűtőben. Gondoltam, hogy finom lesz, mert jó dolgok vannak benne, de azt nem gondoltam, hogy ilyen jó képet sikerül készíteni róla, annak ellenére, hogy nagyon éhesek voltunk és kb fél perc alatt rányomtam háromszor a gombra. Legközelebb friss petrezselyemzölddel készítem és jut majd belőle a tetejére is!


Hozzávalók:
45 dkg mirelit zöldborsó
kb 1,5 l víz
1 leveskocka
1 dl tejföl
1 teáskanál liszt
só, bors
1 evőkanál petrezselyemzöld
10 dkg reszelt sajt
10 dkg bacon szalonna

A zöldborsót megfőzöm a vízben, majd turmixolom és átszűröm, hogy a héjmaradékokat teljesen megszüntessem. Ezután visszateszem a tűzre, beleteszem a leveskockát, fűszereket, a tejfölből és lisztből készített habarást és felforralom. Reszelt sajttal és pirított bacon szalonna kockákkal tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése