2012. február 21.

Mandulás muffin bogyós gyümölcsökkel

Rákattantam  Pocak Panna blogjára és próbálkozom a liszt és cukor nélkül készült édességekkel. Ez a recept is tőle van, az eredeti megtalálható itt. Édesség, de mégsem nagyon édes, valamint nagyon laktató ez a muffin. És főleg egészséges, ami ugye nagyon fontos. És a lényeg, hogy nyuszikának is ízlik. Bár neki minden ízlik, ami süti.. meg kaja..
Megfogadva a tanácsot dupla adagot kevertem, ebből pont 12 normál muffin lett. Áfonya helyett pedig mirelit bogyós gyümölcs került bele, mert ez volt a boltban.


Hozzávalók:
30 dkg darált mandula
4 tojás
6 evőkanál citromlé
8 dkg olívaolaj
1 teáskanál szódabikarbóna
8 dkg méz
16 dkg mirelit bogyós gyümölcs
1/2 vaníliarúd kikapart magja

A hozzávalókat összekevertem úgy, hogy a tojást egy külön tálban villával felhabosítottam és a gyümölcs pedig utoljára ment bele. Légkeveréses sütőben 175 C-on 20 perc alatt sült meg. Nekem kevés volt a 15 perc, a fogvájó még ragadt, gondolom mert a nagy/normál méretű muffin formában sütöttem. Most üresen ettem, de holnap kipróbálom valamilyen lekvárral is! :)

1 megjegyzés: