2012. március 11.

Heti étlap tervezet 2012. 11.hét

Kivételesen csak 3 napra tervezek, mert még nem tudom lesz-e menet valamerre a hosszú hétvége alatt. Sőt, kicsit rendhagyó is lesz az étlap, mert egyrészt nyuszika szabin lesz, szóval hosszadalmasabb kajákba is be tud segíteni, másrészt finom, friss borjúhúst sikerült venni, ami bekerül a fagyasztóba későbbi időkre, de természetesen nem hagyhatom ki a heti menüből.

Azért a múlt héthez szeretnék még egy-két hozzászólást tenni, mert kissé félve futottam neki a szerdai vacsinak. Ugyanis felmerült a kérdés, hogy az előkészített, még ki nem sütött rántott sajtgolyó vajon fagyasztható-e. Hát jelentem ugyanolyan finom volt most is, mint frissen. Reggel áttettem a fagyasztóból a hűtőbe, este pedig kisütöttem. Mostantól minden kalács sütésből maradt tojásfehérjének ez lesz a sorsa, mert imádom a rántott sajtot, de eddig nem szerettem készíteni, mert a vastag panír réteg ellenére mindig szétfolyt. Ezen pedig csak tökmagos gabonafasírtpor volt és tökéletes lett. Most eszembe jutott a szezámmagos zsemlemorzsába forgatott rántott sajtgolyó.. éhes vagyok..

Hétfő: borjúszelet kapribogyó mártással
Kedd: kaporleves, krém brülé
Szerda: csirkemáj hagymával, fűszerekkel, krumplipüré

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése