2012. március 5.

Zöldséges omlett gazdagon



Jut eszembe ezt lefotóztuk a múlt héten, aztán gyorsan meg is ettük én meg jól elfelejtettem. Pedig nagyon finom volt, ezért most leírom a receptet, mert még az eszemben van.

Hozzávalók:
6 db tojás
1 kisebb cukkini
1 marék snidling
2 evőkanál olívaolaj
3 dkg kolozsvári szalonna
2 dkg parmezán
só, bors

Így mentek a teflonserpenyőbe sorban: olaj, vékonyra szeletelt szalonna, snidling + reszelt cukkini, sóval és borssal fűszerezett felvert tojás, a legvégén pedig a reszelt parmezán. Én megpróbáltam egyben megfordítani, de nagyon vastag lett, ezért négybe vágtam a serpenyőben és szeletenként fordítottam meg, hogy rendesen megsüljön. Igazi gyors, felturbózott tojásos vacsora. A cukkini meg a snidling jól mutat benne és persze nagyon finom is így együtt a tojással!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése