2012. október 15.

Házi paradicsomszósz

Így egy hónap elteltével közzéteszem a házi paradicsomszósz receptemet (azt hittem, ez már rég megtörtént, most látom, hogy még mindig vázlat.. sosem érem utol magam).
Az úgy történt, hogy kaptam egy nagy láda paradicsomot. Először úgy gondoltam ketchup lesz belőle, aztán egyrészt rájöttem, hogy anyu eltett egy csomót amiből biztos jut majd nekem is, másrészt pedig a befőzős FB csoportban kaptam egy másik ötletet, ezt. Gondoltam azért lejegyzetelem az arányokat, hogy ha jól sikerül.. és jól sikerült.. halkan megjegyzem, hogy négy nap alatt.. még utazott is a fazék..



Hozzávalók:
8,5 kg paradicsom
3 db közepes lilahagyma
1 zeller zöld levele
4 db szárzeller
1 fej fokhagyma
1 chilipaprika
4 db TV paprika
1 csomag friss bazsalikom
só, bors, cukor
szárított oregánó, bazsalikom, majoranna

Darabolni, összefőzni, passzírozni, besűríteni. Pizzára, tésztára, ketchup helyett.. ebből megvolt a tésztára tesztelés feljavítva gombával és sok sajttal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése