2012. november 6.

Csíráztatás

Csíráztatni egyszerű.. érdekes.. jó játék.. a végeredmény pedig intenzív.. zöld ízű.. tiszta egészség..

Nekem mondjuk nem minden csíra finom.. ezért most leírom a tapasztalataimat, aztán majd mindenki eldönti melyiket.. de mindenképpen..

A hatásokat a csomagolásról másoltam ide, nem árt ha tudjuk mi mire jó. Én például nem is gondoltam volna, hogy a csírák ennyire egészségesek..


Zsázsacsíra:  a leírás szerint 2-4 nap alatt kicsírázik, ez 2 napos volt amikor a fotó készült, de nem tudtam eldönteni, hogy jó-e, így hagytam még egy napot.. nekem nem nagyon ízlett, mert túl keserű volt az íze. 

Hatása: általános immunerősítő, enyhe vízhajtó, izomgörcsoldó, gyulladáscsökkentő.

zsázsacsíra

Vöröshagyma csíra: kb 1 hét alatt csíráznak ki az apró fekete "magok". Nagyon gyenge, nagyon finom snidling íze van. És nagyon dekoratív az egyszerű zsíroskenyéren..

Hatása: gyulladáscsökkentő, vértisztító, enyhíti a gyomor és bélpanaszokat.

vöröshagyma csíra

Lucerna csíra: a leírás 7 napot írt, de én 4 nap múlva már késznek ítéltem. Finom édeskés fű ízű csíra. Krémsajtos kenyérrel és aszalt paradicsommal jó kis vacsora.

Hatása: rostanyaga serkenti az emésztést, növényi hormon tartalma a női megbetegedések ellen hat, a benne lévő szaponin zsírbontó hatású.

lucernacsíra


Folytatás következik, ugyanis az előbb elindítottam a mungóbabcsíra nevelést.. ami állítólag mindent ver.. szóval majd jelentek! :)

2 megjegyzés: