2012. november 10.

Sült gesztenye



Soha nem mertem nekiállni magamtól a sült gesztenyének, mert azt gondoltam, hogy a téli vásárokban és az utcán kapható verziót itthon nem lehet reprodukálni.. de amikor megláttam a zöldségesben ezt a hatalmas szemű spanyol gesztenyét (érdekes, eddig úgy tudtam, hogy a legjobb minőségű gesztenye az olasz fajta) éreztem eljött az ideje a próbálkozásnak.. aztán eszembe jutott, hogy azt sem tudom hogy kell nekiállni és gyorsan megkérdeztem a zöldséges nénit mit mondanak az okosak. A módszer bevált, ez a kép már a harmadik adag sült gesztenye szerintem egész jó fotója.. (amit én csináltam..)

Ja és a módszer: a gesztenyét legalább 1 órára beáztatom, majd óvatosan kereszt alakú vágást ejtek a tetejébe, majd 230 c-os légkeveréses sütőben kb 20 perc alatt megsütöm. Figyelni kell, mert könnyen túlsül és akkor nem "puha" a belseje.. bár szerintem úgy is finom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése