2013. január 2.

Zöldségkrém leves

A nagy karácsonyi majd két ünnep közötti végül újévi zabálások után tegnap este ráálltam a mérlegre.. nem kellett volna.. jó, jó, de ki tud ellenállni ennyi finomságnak?
Azt hiszem következik a (krém)leves és szénhidrát mentes időszak, mert 3 kiló plusz az valljuk be nem semmi.. de közben enni azért kell..
Ma még nem dolgoztam, így a délelőtti korcsolyázástól felpörögve hazaérve kirámoltam a hűtőt, így előkerültek a karácsonyról megmaradt zöldségek.. ez lett belőle.
Semmi extra, nem is blogbavaló, ellenben egyszerű, gyors és szerintem nagyon finom. Hátha valakinek ötletet ad. Én meg gyakorolhatom a fotózást.



Hozzávalók:
maradék zöldségek, most:
4 sárgarépa
1 fehérrépa
2 szál szárzeller
1 szál újhagyma
5 gerezd fokhagyma
kis darab karalábé
2 krumpli
1 paradicsom
fél paprika
pár szelet szárított gomba
1 leveskocka
só, bors, szerecsendió
fél tejföl
reszelt sajt


A hozzávalókat megpucolom, feldarabolom és megmosom.

Egy lábasba teszem és felengedem vízzel.

Beledobom a leveskockát és puhára főzöm.

A tejföllel és a fűszerekkel együtt összeturmixolom, majd összeforralom.

 Végül reszelt sajttal tálalom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése