2013. július 13.

Bazsalikomos-mozzarellás csirke

Még májusban kaptam a névnapomra egy csupor illatos bazsalikomot, azóta nevelgetem a teraszon, és azóta volt eszembe ez a recept. 


Hozzávalók:
csirke felsőcomb filé
só, bors
pici olívaolaj
bazsalikom
paradicsom
mozzarella sajt

A húst befűszereztem és egy kicsit állni hagytam, majd a felforrósított olajon kérget sütöttem rá. Sütőtepsibe raktam és alufóliával letakarva 200 C-on kb 40 perc alatt puhára pároltam. Ezután rászórtam az apróra vágott friss bazsalikom leveleket, erre helyeztem a paradicsom- majd végül a mozzarella szeleteket. A boltban kapható szeletelt sajt elég vékony, ezért amikor az első adag sajt ráolvadt én megpakoltam még egy réteggel és úgy sütöttem pirosra. Főtt rizzsel vagy barna kenyérrel tálalva finom, egészséges vacsora. 

Íme a bazsalikom "földem":


4 megjegyzés:

  1. Magdi, az a bazsalikomos fotó nekem nagyon tetszik!!!! Paradicsom, sajt, bazsalikom trió sikerre visz a hátán mindent, szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Akkor ahogy ígértem, elkészült az étek a Kisribizli blogról a Blogkóstoló 13. játékára. Remélem nem okoztam csalódást neked! üdv. ChéfTündér (ígérem, jövök máskor is, már nem csak a játék kedvéért!!!)
    http://cheftunder.blogspot.hu/2013/12/bazsalikomos-sajtos-csirkemell.html

    VálaszTörlés