2013. szeptember 24.

Gyógyfüves tábor - utolsó nap - címkézés.. és a ráadás :)

Sokat gondolkodtam, mi legyen a boszorkánytábor beszámoló vége, aztán úgy döntöttem, hogy a képek mellé egy jópofa történettel zárok.. lehetne az alcím akár az is, hogy "gyerekszáj"..

Szóval.. barátnőm kislánya 8 éves.. anyukája kifejezetten ügyel otthon az egészségre.. igyekszik gyógyszermentesen, vegyszermentesen, tényleg nagyon egészségesen etetni, itatni, "vitaminozni" a családot.. az utolsó közös reggeli megbeszélésen, amikor összefoglaltuk a héten tanultakat, a táborvezető kérdésére, hogy mit is csinálunk ha köhögünk és fáj a torkunk simán rávágta, hogy "beveszünk egy aszpirint"! :) hát ennyire egyszerű! :)

Azt gondolom - és remélem nem vagyok ezzel egyedül -, hogy túl sok a gyógyszer reklám a tévében.. konkrétan minden második.. ugye nem csak engem zavar?

Jöjjenek az utolsó nap képei..

..a telepakolt kosár..
készülnek az egyedi címkék:
profi munka a végtelenül türelmes és maximalista Kisbarátnőmtől:
(mostantól csak vele címkéztetek.. :)

És végül jöjjenek a "ráadás" képei, ami nem volt más, mint a házi készítésű, parázson sült erdélyi kürtöskalács, aminek elkészítésében természetesen megint ki-ki vállalta a saját részét..

..az összekeverésben..
..a dagasztásban..
..a megformázásban..
..és a sütésben..

Nagyon szeretem a kürtöskalácsot, és megmondom őszintén és minden elfogultság nélkül, ez volt életem legfinomabbja!

Ezúton és mégegyszer is köszönöm a táborvezetőnek Ágotának az Áspis Kerekes Manufaktúrából és Emesének aki a tetthelyet (ellátást és ami hiányzik a felsorolásból) biztosította a Tulipánház kertjében. Jövőre ugyanitt! Esetleg egy felnőtt boszorkánytáborban - amiről beszéltünk -, ha lesz rá kapacitás.. mindenképpen jelentek!

1 megjegyzés: