2013. szeptember 9.

Póréhagyma csíra

Én biztos elfogult vagyok, mert én nevelgettem, de annyira nagyon tetszik a fekete magokból kizöldellő csíra.. ez a legjobb színösszeállítás az eddigi csírák között.. úgy tűnik ez a hagymafélék jellemzője..

A póréhagyma csíra jótékony hatásai (egyenesen a zacskóról): természetes antibiotikum. Tisztítja a véráramot, májat. Egyesíti a hagyma és a fokhagyma élettani hatásait. Emésztőszervekre jótékony hatású. Gyulladáscsökkentő, immunerősítő, antioxidáns és fiatalító hatású. Természetes vitamin-, ásványi anyag-, fehérje- és enzimforrás. Friss, vegyszermentes táplálék, ami salaktalanítja a szervezetet. Azonnali energiaforrás. Kalóriaszegény, nem hizlal.


Hozzávalók:
1 csomag csíráztatni való mag
tisztított víz
10 nap

A csíráztatni való magokat 12 órára tisztított vízbe áztattam, majd szépen elegyengettem a csíráztató edényben. Napi 2-3 alkalommal (ahogy sikerült, vagy ahogy itthon voltam) tisztított vízzel átöblítettem.. holnap reggel pedig belakmározunk belőle az irodában a hugival, aztán jöhetnek az ügyfelek.. :)

2 megjegyzés: